Hösten 2017

Nu är jag tillbaka för mitt fjärde år i kära Lule! Jag har haft en underbar sommar i både Sundsvall och Linköping och egentligen önskar jag att den inte var över riktigt än. Men nu är det dags igen, och det är bara att köra på denna höst! Inför varje ny årstid försöker jag ha mål eller egentligen ledord som jag speciellt vill uppnå eller leva efter. I år, hösten 2017, tänker jag mig att speciellt fokusera på en hälsosam och välmående höst, i allt gällande kost, träning, universitetet och allting annat. Så det enda ledordet och målet är att bli STARK! Och därför vill jag skriva om denna resa här ända fram till jul. Jag sitter just nu och dricker en kall öl, har tända ljus med en doft av granatäpple och försöker ställa om mig från sommar-mode, en bra första start med andra ord! 


Jag avslutar med att visa några bilder från sommaren ❤












Kom ihåg mig?
Hej på dig! Mitt namn är Amanda, 23, och jag bor uppe i kallaste norrland för att plugga till civilingenjör. När jag inte är ute för att skotta, klappa renar eller titta på det vackra norrskenet, så tillbringar jag helst min tid med träning, vänner och böcker. Och Johan såklart! Jag använder denna blogg för att skriva min syn på vad hälsa och välmående är, och om SMINK i alla former!




HannaVic logotype