The haunted girl at LTU

Nu har jag gjort årets första halloween sminkning! Jag fick feeling i söndags så kunde inte hålla mig längre haha. Jag har fått massor av inspiration så det kommer definitivt fler, bara att hålla utkik :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Yohanna af Skovde    •     •   http://yohannaafskovde.se/

Så snyggt! Vilken talang du har!

Svar: Tack snälla!! :)
Amanda Thorén










Kom ihåg mig?
Hej på dig! Mitt namn är Amanda, 23, och jag bor uppe i kallaste norrland för att plugga till civilingenjör. När jag inte är ute för att skotta, klappa renar eller titta på det vackra norrskenet, så tillbringar jag helst min tid med träning, vänner och böcker. Och Johan såklart! Jag använder denna blogg för att skriva min syn på vad hälsa och välmående är, och om SMINK i alla former!




HannaVic logotype