Sjukling

book, tea, and sadness-bild
 
Idag är det onsdag, och jag har blivit sjuk. Buuhu! Jag tycker verkligen inte om att vara sjuk, det gör mig så nere och ledsen. Jag får alltid en känsla av att jag allltid kommer att vara sjuk och allt kommer att vara mörkt och hemskt. Vilket det förstås inte är, och det inser jag igen när jag blivit frisk igen. Det är inte lätt att vara en känslomänniska! Haha ;)
 
Så just nu vilar jag och dricker te i mängder. Jag hoppas på tillfriskande snarast möjligt, så jag kan återgå till min träning igen. Jag har nämligen redan nu börjat träna inför tjejvasan jag kommer köra i vår.
 
Bilden är tagen från weheartit.com.
 
Kram
Amanda 











Kom ihåg mig?
Hej på dig! Mitt namn är Amanda, 23, och jag bor uppe i kallaste norrland för att plugga till civilingenjör. När jag inte är ute för att skotta, klappa renar eller titta på det vackra norrskenet, så tillbringar jag helst min tid med träning, vänner och böcker. Och Johan såklart! Jag använder denna blogg för att skriva min syn på vad hälsa och välmående är, och om SMINK i alla former!




HannaVic logotype