Höst is in the air!

Vilken vacker höstdag det var idag! Jag har varit lite sjuk i ett par dygn och det var så underbart att få komma ut och se hur fint det är utomhus, jag känner mig så tacksam! Efter dessutom en heldag på universitetet med Caselösningar och kvantitativa metoder var det så välbehövligt. Jag körde på lite Green healing helt enkelt. 


Jag tycker att det är så härligt att kunna gå ut på en promenad, kort eller lång, efter en dag med mycket att göra och rensa tankarna och huvudet. Ta in frisk luft och uppskatta min omgivning. Den bästa känslan som finns är verkligen tacksamhet. 

Godnatt!












Kom ihåg mig?
Hej på dig! Mitt namn är Amanda, 23, och jag bor uppe i kallaste norrland för att plugga till civilingenjör. När jag inte är ute för att skotta, klappa renar eller titta på det vackra norrskenet, så tillbringar jag helst min tid med träning, vänner och böcker. Och Johan såklart! Jag använder denna blogg för att skriva min syn på vad hälsa och välmående är, och om SMINK i alla former!




HannaVic logotype